پرسپولیس بعد از جدایی مهدی ترابی به شدت نیاز به جذب جایگزین در پست وینگر دارد و حالا مذاکرات خود را برای جذب این بازیکن ملی پوش پیش می‌برد.

علی قلی‌زاده

به گزارش همشهری آنلاین علی قلی‌زاده مهاجم ملی‌پوش ایرانی تابستان ‏گذشته با قراردادی بزرگ به ارزش 1.8 میلیون یورو شارلروای بلژیک را ‏ترک کرد و به لخ پوزنان لهستان پیوست تا بازی در لیگ اکستراکلاسا ‏را تجربه کند. ‏

قلی‌زاده در یک سالی که از حضورش در لخ پوزنان و فوتبال لهستان ‏می‌گذرد از شرایط خود راضی نیست و رسانه‌های لهستانی می‌گویند ‏که او آماده جدا شدن از این تیم است.

این در شرایطی است که در یک مقطع از نقل و انتقالات تابستانی پرسپولیس در جذب او شکست خورده بود اما حالا با تمایل قلی‌زاده به جدایی شرایط می‌تواند به شکل دیگری پیش برود.

پرسپولیس بعد از جدایی مهدی ترابی به شدت نیاز به جذب جایگزین در پست وینگر دارد و حالا مذاکرات خود را برای جذب این بازیکن ملی پوش پیش می‌برد.

رضا درویش در مورد روند جذب بازیکن همینطور اخباری که در مورد انتقال علی قلی‌زاده به پرسپولیس شنیده می‌شود گفت: "به هرحال مذاکراتی صورت گرفته پس اجازه بدهید روند مذاکرات طی شود و به امید خدا هر وقت همه چیز نهایی شود، آن را از طریق رسانه رسمی باشگاه اعلام کنیم."

بدون شک جذب علی قلی‌زاده و پیوستن او به پرسپولیس می‌تواند عملکرد مورد نقد این فصل رضا درویش را تا حدی تغییر بدهد.

در همین راستا اواخر هفته‌ای که گذشت جلسه‌ای با ایجنت قلی‌زاده ترتیب داده شد تا شرایط برای حضور او در جمع سرخپوشان بررسی شود. در مذاکرات قبلی آنها باشگاه پرسپولیس متوجه شد برای جذب قلی‌زاده باید یک و نیم میلیون دلار برای رضایتنامه او هزینه کند و مبلغ قابل‌توجهی را هم به خودش بپردازد. اما در شرایط فعلی تلاش این باشگاه این است که بتواند با یک میلیون دلار یا کمتر رضایتنامه قرضی قلی‌زاده را بگیرد. باید دید درویش ‌می‌تواند با این خرید هواداران تیمش را شاد کند یا همچنان اعتقاد دارد سرخپوشان با همین نفرات ‌می‌توانند در همه جام‌ها مدعی باشند.

کد خبر 874731

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • آشنا IR ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۷
    2 2
    این ... از کی شده بزرگترین ؟؟؟؟؟
  • سامان DE ۰۹:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۷
    4 1
    مگه حود قلی زاده یه حرکتی کنه وگرنه از درویش و بادامکی آبی گرم نمیشه
    • درویش پرز IR ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۷
      0 0
      پارسال که درویش تند تند برامون بازیکن گرفت آبی ازش گرم شد؟؟!
  • US ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۷
    0 0
    الان تیمهای سپاهان و تراکتور و استقلال راه میوفتن به....!.واقعا واسه این فوتبال آمانور و بی کلاس متاسفم فوتبالی که امثال زنوزی دارن توش اسم در میکنن.متاسفانه بعضی تیمها وقتی تو رشد و ارتقاء خود درمانده میشن همه تلاششون رو میکنن تیم قهرمان و رقیب رو تضعیف کنن.حالا با انواع و اشکال مختلف.با اغفال بازیکناش؛با پیشنهادهای مالی غیر عرف؛با تهدیدهای زشت و ‌... خدا بداد این فوتبال برسه.فقط این رو می‌دونم که این ره که میرویم به ترکستان است
  • IR ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۷
    0 0
    اگه این بازیکن بزرگی بود تو همان تیمش میتونه خودشو جامینداخت وترکیب